söndag 7 augusti 2011

så lite regn

fredagen blev det en  lång härlig ridtur på 2,5 timme det var jag på min fina Gordon och Wilma med Freyja .
på lördag så blev det bad på förmiddagen lite sol tittade fram, slappade på eftermiddagen sedan bar det i väg till Karlsborg för Jerry och Julia på cirkus
jag åkte till stallet ,jag Gordon Wilma och Freyja skulle ut på en 1,5 timmes tur och det blev det men inte som vi tänkt efter ca 40 min går Freyja omkull i fram bakbenen är som vanligt hon försöker i fart ta sig upp vilket hon gör men får ett ganska rejält skrubbsår på knäet och sår på läppen hon haltar så vi vänder hem , när vi passerar sjön så går vi och svalkar av lite, Freyja gillar sjön så det kändes bra  .
i kväll söndag ska jag träna dressyr för Malin ska väldigt roligt, Eva på Balzac rider samtidigt/höres vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar